elefanten den må jeg da have med





 Nu er det jul. Eller næsten da. Jeg har ikke været så meget i julestemning siden jeg gik på fritidshjem og vi lavede perleplader med julemænd allerede i oktober.
I år har jeg også glædet mig længe. Jeg har lavet en liste over alle de ting jeg vil nå i december, og den er lang. Jeg skal nå at bage pebernødder med min mor (den bliver streget af listen allerede i dag), se luciaoptog, tage ud og skøjte, sætte fuglefoder op ude foran mit vindue, pynte mit værelse op med julestjerner og julehjerter, besøge folk og give dem julegodter i værtindegave ...
Det bliver en god jul i år. Hvilke ting står på jeres liste?

5 kommentarer:

  1. Din blog er simpelthen så hyggelig!

    SvarSlet
  2. Hej Mathilde!
    Super fin blog du har! Jeg havnede her ved et tilfælde, men er fast læser nu!
    Måske du ville tage et kig på min blog? :-)
    http://lisejc.blogspot.dk
    - Lise

    SvarSlet
  3. Årh hvor hyggeligt :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor du kan vinde et gavekort på 250,- til sko fra footway.dk - du kan deltage her hvis du har lyst: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-3.html

    Knus Stine

    SvarSlet