december

 
I dag har jeg været inde i byen med min søster, fordi hun skulle bytte et par julegaver. Planen var, at vi skulle på La Glace, men der var så mange mennesker, at vi droppede det (desværre ...). Da vi kom hjem igen, gik jeg rundt og tog et par videoklip, og klippede dem sammen, hvilket resulterede i denne video.
Jeg har ikke prøvet det før, så undskyld, hvis jeg ikke lever op til jeres forventninger, ha ha. I må meget gerne skrive nede i kommentarerne, om I kan lide den, om der er noget, jeg kan gøre bedre, og så videre. Sangen hedder Comptine dùn Autre Été af Yann Tiersen, og jeg har redigeret videoen i Windows Movie Maker.

9 kommentarer:

  1. Kan ikke se videoen. Der står at den er privat? ):

    SvarSlet
    Svar
    1. Neeeeeeeeej, vel? :( Prøver lige at rette det. Er det bedre nu?

      Slet
    2. Ja! Det er en super fin video du har lavet!

      Slet
  2. Hyggelig og lidt trist... Er selv virkelig dårlig til at lave videoer. ^^

    SvarSlet
  3. Wow - det er en smuk video. Den er fascinerende, dejlig, fredelig og fantastisk. Jeg håber, at du laver flere af den slags videoer. Jeg kunne rigtigt godt lide den. Musikken var også meget rar og fredelig!
    Da jeg så din video blev jeg faktisk glad og jeg kom i en hyggelig stemning. Jeg elskede klippet af bogen, af vinduet, af udenfor da det var mørkt, og øjnene, også klaveret, og ja bare det hele.
    Du er så kreativ og fascinerende - jeg håber, at du fortsætter med de videoer for de bringer virkelig glæde og fred i en!

    SvarSlet
  4. Virkelig sød video, og især godt når man tænker på du ikke har prøvet det før!

    Synes det er en dejlig blog du har dig, så er blevet fast læser!
    Har lige startet min egen blog (har dog haft en blog før), tænkte om du ikke vil have lyst til at kigge forbi? :)))

    http://bitches-in-black.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Tuisind tak anonym og Helene! Kigger lige forbi din blog <3

    SvarSlet
  6. Rigtig dejlig video, du fanger de små øjeblikke rigtig godt :-)

    SvarSlet