euphoria



Kan I huske, at jeg skrev i mit indlæg "paradise", at det er de små glæder i hverdagen, som betyder mest?
Faktisk har jeg gået rundt med den tanke her de sidste par dage, og det er overraskende, hvor stor en glæde jeg har fået af det - og med det mener jeg, at jeg har gjort ting, som jeg ikke gjorde for en uge siden. Jeg har i lang tid været en sundhedsfreak, men i går fandt jeg glæden ved at spise vingummiruller igen. Haha. Jeg har også spurgt min far, om jeg ikke måtte låne en af hans bøger om digte, og han blev helt glad, da jeg spurgte. Og i eftermiddags gik jeg en tur, hvilket jeg ikke plejer at gøre, medmindre det er en familieudflugt, og alt var bare så flot.
Det lyder ekstremt klichéagtigt, men det passer. Og dette indlæg er ikke ment som en opfordring, snarere en anbefaling. Giv din nye veninde et kram, når du ser hende, tag en slapper på sofaen, når du har lyst. Det er det, der er sundhed. Velvære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar