dark paradise


Mit liv er ret forvirrende for tiden: Der sker så mange ting. Jeg ved ikke rigtig, om jeg er glad, eller om jeg er ked af det. Jeg prøver at holde den positive stil, men en gang i mellem kan jeg også godt lide bare at slippe mine tanker løs og være alene i selvskab med tudefilm og bamser, ha ha. Men heldigvis er jeg for det meste glad.
Jeg skal udgive min første artikel snart, og jeg glæder mig rigtig meget. Jeg er også begyndt til søspejder - det er lidt ligesom sejlads, bare lidt mere spejderagtigt, hvis man kan sige det sådan - og jeg er vildt glad for at jeg er startet. I marts skal vi på sådan et træf, hvor vi mødes med andre søspejdere, og jeg har fået at vide, at det er vildt fedt! Vi skal lave bål, knob, quiz om sejladsteori, spisekonkurrencer, natteløb, tøjkæde (man binder alt sit tøj sammen i en kæde, og den der har den længste kæde, vinder. Der er ekstrapoint til dem i undertøj), og det lyder rigtig fedt, synes jeg. Jeg håber, I andre også har det nogenlunde godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar